سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(236) ہندو کی نذر مانی چیز کھانا

  • 17562
  • تاریخ اشاعت : 2024-05-25
  • مشاہدات : 982

سوال

(236) ہندو کی نذر مانی چیز کھانا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

کسی ہندو نےنذر مانی کہ اگر میری تجارت کامیاب رہی تو دس سیر میٹھائی کسی مسجد میں دوں گا۔ایسی میٹھائی کاقبول کرنا جائز ہے۔


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة الله وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

اگر کافر کسی بت یا اللہ تعالیٰ کےسواکسی مخلوق کی نذر مانےتویہ نذر بالاتفاق منعقد نہیں ہوگی اورنہ کسی مسلمان کےلئے ایسی نذر کی چیز کااستعمال اورکھانابینا جائزہوگا۔لقوله تعالى: ﴿وَمَا أُهِلَّ بِهِ لِغَيْرِ اللَّهِ ﴾قال فى البحر الرائق شرح كنزالدقائق:والنذر للمخوق لايجوى لانه عبادة والعبادة لايكون لمخلوق انتهى وقال فى دليل الصالحين النذر لايكون الا لله تعالى فمن نذر لنبى اوولى لايلزم عليه شئ  فان اعطى بذلك الشى لاحد من الناس على تلك النية لايجوز اخذه ان علم الاخذ بذلك فان كان طعاما لايحل اكله وان كان ذبيحه فهو ميتته فان اكلوا وسموا الله تعالى عليها كفرو جمعيا انتهى والاجماع العقد على حرمة النذر للمشائخ ولا ينعقدر ولاسشتغل الذمة واخذ حرام وسحت(رساله ردبدعات للعلامه آفندى)

اور اگرکوئی کافر خالص اللہ کےلئے نذر مانےتواسکے منعقد ہونےکی بابت علماء سلف کےدوگروہ ہیں:ایک گروہ ایس نذر کی صحت کاقائل ہےاوردسرا اس کےلغو اورمدورد ہونے کا۔میرےنظدیک پہلے گروہ کاقول راجح اورقوی ہے یعنی :کافر جونذر لوجہ اللہ مانے وہ منعقد ہوگی۔

لماروى عن عمر قال نذرت  نذرا فى الجاهلية فسالت النبى صلى الله عليه وسلم بعد مااسلمت فامرني ان اوفى بنذري رواه ابن ماجه وعن كروم بن سفيان انه سال رسو الله صلى الله عليه وسلم عن نذر نذره فى الجاهلية؟فقال له الوثن او لنصب؟لاولكن لله قال  اوف لله ماجعلت له انحر على بوانه واف بنذرك رواه احمد

قال الشوكاني وفى حديث عمر دليل على انه يجب الوفا بالنذر من الكافر متى اسلم وقد ذهب الى هذا البعض اصحاب الشافعى وعند الجهور لاينعقد النذر منالكافر وحديث عمر حجة عليهم-(نيل1/148)

صورت مسؤلہ میں اگر ہندو نے بت وغیرہ کےنام کی نذر مانی ہے یا اس کاقوی شبہ ہےتوایسی مٹھائی مسجد والوں کویاکسی مسلمان کو ہرگز نہیں کھانی چاہئے اوراگر اللہ کےنام کی نذر مانی ہے اس کےکھانے میں شرعا کوئی حرج وقباحت نہیں ہے جس طرح شرائط مخصوصہ کےساتھ کافر کاہدیہ اورعطیہ  قبول کرنے میں کوئی حرج نہیں ہےآنحضرت ﷺمشرکین اوریہود اورنصار کےہدایا وتحائف قبول فرمالیاکرتےتھے۔

ھذا ما عندي والله أعلم بالصواب

فتاویٰ شیخ الحدیث مبارکپوری

جلد نمبر 2۔کتاب النذر

صفحہ نمبر 440

محدث فتویٰ

تبصرے