سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(287) ایک شخص حالت سفر میں جنبی ہے مگر پانی نہیں

  • 16237
  • تاریخ اشاعت : 2016-06-09
  • مشاہدات : 861

سوال

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ایک آدمی طویل راستہ میں ہے اور دورا ن سفر وہ جنبی ہو گیا مگر غسل کے لئے اس کے پا س پا نی نہیں تو کیا وہ نا پا کی کی حا لت میں نما ز پڑھ لے یا کیا کر ے ؟


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة الله وبرکاته!
الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

جو شخص بحا لت سفر جنبی ہو جا ئے اور اس کے پا س کھا نے پینے کی ضرورت سے اس قدر زائد پا نی نہ ہو جس سے وہ غسل کر سکے پانی کو تلا ش بھی کر ے لیکن ظن غا لب یہ ہو کہ اس علا قے میں پا نی نہیں ہے تو وہ تیمم کر کے نماز پڑھ لے کیو نکہ ارشا د با ر ی تعا لیٰ ہے ۔

﴿ وَإِن كُنتُم مَرضىٰ أَو عَلىٰ سَفَرٍ أَو جاءَ أَحَدٌ مِنكُم مِنَ الغائِطِ أَو لـٰمَستُمُ النِّساءَ فَلَم تَجِدوا ماءً فَتَيَمَّموا صَعيدًا طَيِّبًا فَامسَحوا بِوُجوهِكُم وَأَيديكُم مِنهُ ما يُريدُ اللَّهُ لِيَجعَلَ عَلَيكُم مِن حَرَجٍ وَلـٰكِن يُريدُ لِيُطَهِّرَكُم وَلِيُتِمَّ نِعمَتَهُ عَلَيكُم لَعَلَّكُم تَشكُرونَ ﴿٦﴾... سورة المائدة
اور اگر بیما ر ہو یا سفر میں ہو یا کو ئی تم میں سے بیت الخلا سے ہو کر آیا ہو یا تم نے عورتو ں سے ہم بستری کی ہو اور تمہیں پا نی نہ مل سکے تو پا ک مٹی سے اپنے منہ اور ہا تھوں کا مسح (یعنی تیمم) کر لو اللہ تعا لیٰ تم پر کسی طرح کی تنگی نہیں کر نا چا ہتا  بلکہ یہ چا ہتا ہے کہ تمہیں پا ک کر ے اور اپنی نعمتیں تم پر پو ری کر ے تا کہ تم شکر کر و ۔(فتوی کمیٹی)
ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

فتاویٰ اسلامیہ :جلد1

صفحہ نمبر 293

محدث فتویٰ

ماخذ:مستند کتب فتاویٰ