سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(120)تارک نماز کا صرف جمعہ کی نماز امام بن کر پڑھانا

  • 16109
  • تاریخ اشاعت : 2024-05-25
  • مشاہدات : 886

سوال

(120)تارک نماز کا صرف جمعہ کی نماز امام بن کر پڑھانا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ایک شخص پنجگانہ نما ز ادا نہیں کرتا اورصرف جمعہ کی نماز امام بن کر پڑھاتا ہے،کیا ایسے  آدمی کوامام بنانا جائز ہے ؟


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة الله وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

پنجگانہ   نماز فرض ہیں  ۔ان کی فرضیت کامنکربالاتفاق کافر ، خارج از اسلام اورمباح الدم  اوراگر فرضیت کاتو قائل ہے لیکن غفلت  اورسستی سےقصدا ً پنچ وقتہ نماز   پڑھتا،توایسا شخص فاسق ہےجیسا کہ یہ مذہب ہےامام مالک وامام شافعی وامام ابوحنیفہ  کا،یا بحکم حدیث : ’’ من ترك  الصلوة متعمدا فقد كفر ،،  (  ابن ماجه كتاب الفتن ، باب الصبرعلى البلاء  ( 4034 ) 2/ 139 )    وحديث : ’’ بين الرجل وبين الكفر ترك الصلوة ،،  (صحيح مسلم كتاب الايمان باب بيان اطلاق اسم الكفر على من ترك الصلوة ( 81) 1/ 87 )  وحديث ’’ العهد الذى  بيننا وبينهم الصلوة فمن تركها فقد كفر ،، ( ابن ماجه كتاب اقامة الصلوة  والسنة فيها ، باب ماجاء  فى ترك الصلوة  ( 1078) 1/ 342 ) .

 كافر  ہےلیکن ایسا کافر نہیں کہ خارج از اسلام اورمباح الدم ہوجائے اوریہی  مذہب  ہےعبداللہ  بن المبارک واسحاق بن راھویہ وعلامہ شوکانی  کا اور اما م احمد سےایک روایت  یہی منقول ہے۔ (نیل الاوطار : 1؍369 )

اور یہی مذہب حق ہے ، پس صورت مسئولہ  میں  ارباب اختیار کرچاہیے کہ ایسے فاسق شخص کوامامت جمعہ سےمعزول کردیں آنحضرتﷺ فرماتےہیں : ’’لا يؤم فاجر مؤمنا ، إلا أن يقهره بسلطان ، يخاف سيفه أو سوطه ،، ( ابن ماجه بسند ضعيف (  كتاب  اقامة الصلاة والسنة فيها، باب فى فرض الجمعة  ( 1081)1/ 343 )  ’’ اجعلوا ائمتكم خياركم،، الحديث (دارقطني عن ابن عباس بسند ضعيف 2/88) ، ’’ عن لسائب بن خلادأن  رسول لله صلى الله عليه وسلم رأى رجلا أم قوم ، فبصق  فى القبلة ورسول الله صلى الله عليه وسلم ينظر اليه ،  فقال رسو ل الله صلي الله عليه وسلم حين فرغ : لا يصلى لكم ، فأرادبعد ان يصلى لهم، فمنعوه واخبروه بقول رسول الله صلى الله عليه وسلم ،، الحديث (ابوداؤد )   كتاب الصلاة باب كراهية البزاق فى المسجد (481)1/224)  ، ’’ ولو قدموافاسقا يأثمون ، بناء على أن كراهية تقديمه كراهية تحريم  ،، ( كبيرى )

لیکن اگر ایسے شخص کےپیچھے بوقت ضرورت نماز پڑھ لی جائے توجائز ہےمثلا وہ امام حاکم شہر ہےیا رئیس  ہےیا بادشاہ ہے، اگر اس کےپیچھے نماز نہ پڑھی جائے توفتنہ پیدا ہوگا اوراس کےہٹانے پرقدرت نہیں ہے، ایسی حالت میں ایسے فاسق کےپیچھے نماز درست ہے صحابہ کرام امراء جور کےپیچھے نماز پڑھ لیا کرتےتھے اورآں حضرتﷺ اور آں حضرت ﷺ  فرماتےہیں : والصلوة واجبة عليكم ، خلف كل مسلم كان، براكان أو فاجر وإن عمل الكبائر ،، (ابوداؤد كتاب الصلاة باب أمامة البروالفاجر(594) 1/ 398 )  وللدار قطنى (2/ 54 ) بمعناه عن مكحول عن أبى هريرة، وقال : لم يلق مكحول أباهريرة ) ’’ صلوا خلف من قال لا إله إلا الله ،، (دارقطني (2/57)  بسند ضعيف  )’’ إذا كان الفاسق يؤم الجمعة ، وعجز القوم عن القوم عن منعة،قال  بعضهم : يقتدى به فى الجمعة ولا يترك الجمعة بإمامته ، فى غيرالجمعة يتحول إلى مسجد آخر ،ولا يأثم به ، هكذا فى الظهيرية ،،  (فتاوى عالمگیری 1/ 67) (محدث دہلی : ج 8ش : 6 شعبان 1359ھ؍اکتوبر1940ء)

ھذا ما عندي والله أعلم بالصواب

فتاویٰ شیخ الحدیث مبارکپوری

جلد نمبر 1

صفحہ نمبر 219

محدث فتویٰ

تبصرے