السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
قرآن وادعیہ مأثور ہ ، جوقرآن وسنت سےثابت شدہ ہو۔ایسی دعاؤں کوپانی پر دم کرنا اورمریض کوپلانا کیسا ہے؟ اس کےبارے میں سلف صالحین کا کیا طریقہ رہا ہے ؟ شاہد جمال امام وخطیب جامع مسجد مولانا پوسٹ جگن ناتھ پور ضلع سنگھ بھوم ،بھار
وعلیکم السلام ورحمة الله وبرکاته!
الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!
رقیہ اور جھاڑ پھونک قرآنی آیات ، ادعیہ ماثورہ اورایسے کلام سےجس کا معنی ومفہوم معلوم ہوجائز ہے، اس سلسلے میں بہت ساری حدیثیں آئی ہیں۔
حافظ ابن حجر رحمه الله تعالي فتح الباري 10/195’’ باب الرقي بالقرآن والمعوذات ،، میں فرماتے ہیں:
’’ وقد أجمع العلماء علي جواز الرقي عند اجتماع ثلثة شروط : أن يكون بكلام الله تعالي او باسمائه أوبصفاته وباللسان العربي ،أو بما يعرف معناه عن غيره ، وأن يعتقد أن الرقيه لا تؤثر بذا تها بل ، بذات الله تعالي ،،.
قرآنی آیات اورادعیہ مأثورہ جوکتا ب وسنت سےثابت ہو۔ ایسی دعاؤں کوپانی یا اس کے علاوہ تیل وغیرہ پردم کرنے کے سلسلے میں ابوداؤد میں ایک حدیث آئی ہےاور نسائی میں بھی مرسلاً موجود ہے ’’عن ثابت بن قيس بن شماس عن ابيه عن جده عن رسول الله ! ثم أخذ دخل علي ثابت بن قيس –قال احمد : وهو مريض – اكشف الباس رب الناس !َثم أخذ ترابا من بطحان ، فجعله في قدح ، ثم نفث عليه بماء وصبه عليه ،، اے لوگوں کے رب ! ثابت بن قیس بن شماس کی تکلیف دورکردے ۔پھر آپ ﷺ نےمقام بطحان سےمٹی لی اور اس کوایک برتن میں لیا ، پھر اس پر دم کیا یا تھوتھو کیا پھر اس پانی سے مخلوط شدہ مٹی کوثابت کےاوپر ڈال دیا ،،۔سنن ابی داؤد مع عون المعبود 10؍320 کتاب الطب باب الرقی اس حدیث سے مٹی و غیرہ پردم کرنے کاثبوت ملتا ہے۔اس حدیث کوامام نسائی نےاپنی سنن نے مسند اً مرسلا دونوں طریقوں سے ذکر کیا ہے ۔حافظ ابن حجر نے فتح الباری میں اس حدیث کوذکر کیا ہے ۔(فتح الباری کتاب الطب با ب الرقية 10؍208 ).
اس طرح حافظ ابن حجر نےفتح الباری ۔الطب 10؍ 209 ’’باب الرقية النبي صلي لله عليه وسلم ،، میں حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کی حدیث نقل کی ہے’’ عن عائشة قالت : كان النبي صلي لله عليه وسلم يقول في الرقية : بسم الله تربة أرضنا وريقة بعضنا ، يشفي مريضنا أو سقيمنا بإذن ربنا ، قال النووي : معني الحديث أنه أخذ من ريقة نفسه علي اصبعيه السبابة ، ثم وضعها علي التراب ، فعلق به شئي منه ، ثم مسح به الموضع العليل أو الخريج قائلا الكلام المذكور في حالة المسح ،، نووي بشرح مسلم ( كتاب السلام ، با ب الطب والمرضي والرقي. سنن أبي دوؤد مع العون 10/ 399 اس سے بھی مٹی وغیرہ پردم کرکے اس کے لیپ کرنے کاثبوت ملتا ہے۔
امام بغوی ’’ شرح السنۃ ،، میں لکھتے ہیں: ’’ وقد روي عن عائشة ، أنها كانت لا تري بأسا أن يعوذ في الماء ، ثم يعالج به المرض ، وقال مجاهد : لا بأس أن يكتب القرآن ويغسله ويسقيه المريض ، ومثله عن أبي قلابة ،وكرهه النخعي وابن سيرين ، وروي عن ابن عباس أنه أمر ان يكتب لامراء تعسر عليها ولا دتها آيتين من القرآن كلمات ، ثم يغسل ويسقي، وقال أيوب : رأيت اباقلابة كتابا من القرآن ، ثم غسله بماء وسقاء رجلا كان به وجع ، يعني الجنون ،،، ( شرح السنة للبغوي 12/ 166 ، زاد المعاد 4/ 170 ).
شیخ ابن باز رحمہ اللہ اپنی کتاب حکم السحر والکہانۃ وما یتعلق بہ میں سائل کاجواب دیتے ہوئے لکھتے ہیں ۔دعائیں اورطریقہ علاج ذکر کرنے کےبعد : ’’ وإن قرأ هذه الرقية والأ دعية في ماء ، ثم شرب منه المسحور واغتسل بمافيه، كان من اسباب الشفاء والعافية بإذن الله ، وإن جعل في الماء سبع ورقات من السدر الأ خضر بعد دقها ، كان هذه أيضا من أسباب الشفاء ، وقد جرب هذا كثيرا فنفع الله به ، وقدد فعلنا كثيرا من الناس ، فنفعهم الله بذلك،فهذه دواء مفيد نافع للسحورين ،، السحر والكهانة ص، 29/ 30 ، من رسائل الدعوة السلفية ص، 65 كي طرف رجوع كريں هذا ما ظهر لي والعلم عندالله تعالي –
کتبه عبدالعزیز عبیداللہ الرحمانی 14/7/ 1420ھ/ 25/ 10/ 1999 ء
ھذا ما عندي والله أعلم بالصواب