سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(436) عورتوں کا جلسہ کروانا

  • 11710
  • تاریخ اشاعت : 2024-04-26
  • مشاہدات : 967

سوال

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

کرتا پور سے خلیل  الرحمن سوال کر تے ہیں  عورتو ں کا جلسہ کر نا  پھر  اس  میں  کسی  عورت  کا تقر یر  کر نا  شر عاً کیسا  ہے اس  پر  بعض  لو گ  اعترا ض  کر تے ہیں ۔


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة اللہ وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

دعوت  و تبلیغ  ہر مسلما ن  مر دو زن  کا حق  ہے ارشا د با ر ی تعا لیٰ  ہے  مؤ من  مر د  اور عورتیں  ایک  دوسر ے  کے  خیر  خوا ہ  ہیں  وہ اچھی  بات  کا حکم  دیتے  ہیں  اور  بر ی  با تو ں  سے منع  کر تے  ہیں ۔(9/التو بہ :71)

 اس  آیت  کر یمہ  میں اہل  ایما ن  خو اتین  و حضرا ت  کی یہ  خو بی  بیا ن  کی گئی  ہے کہ  وہ امر  با لمعرو ف  اور انہی   عن  المنکر  کا فر یضہ  سر  انجا م  دیتے ہیں  جس  طرح  مر د  کو اچھی  با ت  کہنے  اور  بر ی  با ت  سے رو  کنے  کا حق  ہے اسی  طرح  عورت  بھی  اس حکم  کی پا بند  ہے کہ وہ  اچھی   با ت  کا حکم  دے  اور بر ی  با ت  سے دوسروں  کو منع  کر ے  صد  اول  میں وعظ  و تبلیغ   کے لیے  مو جو د ہ  اجتما  عا ت  کا طریقہ  رائج  نہ تھا  کہ  با قا عدہ  جلسہ  اور کانفرس  کا اہتما م   کیا  جا تا  ان  کا جوا ز  بھی  قرآن  و حدیث  کی عمو می  نصوص  سے ہے  عورتو ں  کا جلسہ  کر نا  اور اس  میں  کسی   منلغہ  خا تو ن  کا تقر یر  کر نا  بھی  اسی  قبیل  سے ہے  البتہ  خو اتین  کے لیے  در ج  ذیل  شرائط   ملحو ظ  رکھنا  ضرو ری  ہے ۔

(1)عورت جب  گھر سے  نکلے  تو  با پردہ  ہوا ور  مہکنے  وا لی  خو شبو  استعما ل  نہ کر ے ۔

(2)اپنے سر پر ست یا خا و ند  کی اجا زت  سے اجتما ع  میں شر یک  ہو  ۔

(3)تبلیغی  اجتما ع  اگر  گھر  سے دور  ہو تو  ایسے  سفر  پر نکلنے  کے لیے  اپنے  محرم  کو سا تھ  لے کر  جا ئے ،

(4)تقریر  کا اندا ز با لکل  سا دہ  اور  فطر تی  ہو  مو جو د  را ئج  الو قت  نقا لی  اور  را گ  سے اجتنا ب  کر ے ۔

(5) مقررہ جب تقریر  کے لیے  آئے  تو  آرائش  و نما ئش  سے مبرا  ہو  کر آئے ۔

(6)اجتما ع  صرف  خو اتین  کا ہو اس میں کسی  پہلو  سے بھی  مر دو ں  کا اختلاط  نہ ہو ۔ ان شرا ئط  کو ملحو ظ  رکھتے  ہو ئے  خو اتین  دعوتی  اور  اصلا حی  پرو گرا  م  منعقد کر سکتی  ہیں  (واللہ  اعلم  با لصوا ب )

ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

 

فتاوی اصحاب الحدیث

جلد:1 صفحہ:446

ماخذ:مستند کتب فتاویٰ