سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(420) بیوی کی کمائی کا حقدار

  • 11692
  • تاریخ اشاعت : 2024-04-28
  • مشاہدات : 1170

سوال

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وہاڑی سے رضوان اللہ لکھتے ہیں  کہ  ایک آدمی  کا کسی  ٹیچر لڑکی  سے نکاح ہوا وہ اس وقت اس کی تنخواہ وصول کر رہا ہے اور کہتا ہے کہ عورت کی آمدنی صرف  شو ہر  کے لیے  ہے  عورت کو جا ئیداد بنانے کا شریعت  نے حق نہیں  دیا  ہے کیا  یہ صحیح  ہے ؟


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة اللہ وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

قرآن کر یم کے مطا لعہ معلو م ہو تا ہے  کہ اللہ تعا لیٰ  نے شا د ی  کے بعد  بھی  عورتو ں  کے حق  ملکیت  کو بر قرار رھا  ہے  جیسا  کہ ارشاد  باری تعا لیٰ  ہے کہ :"  عورتو ں کو ان کے حق مہر  خو شی  سے دیا  کرو ۔ ہاں  اگر  وہ  اپنی خو شی  سے انہیں  چھو ڑ  دیں  تو اسے  ذو ق و شو ق  سے کھا لو ‘‘ (4سورۃ النسا ء :4)

اس آیت  میں اللہ  تعا لیٰ  نے مہر  کے متعلق  عو رت  کا حق  ملکیت  ثا بت  کیا ہے  اسی طرح  وراثت  وغیرہ  کے کئی  ایک  مسا ئل  ہیں جن  سے معلو م ہوتا ہے  کہ بیو ی  کو جا ئیداد   بنانے کا شر عی حق ہے  بلکہ  بعض احا دیث  سے تو  یہ  بھی  معلو م  ہو تا  ہے کہ  بعض  ما لدا ر  صحا بیا ت  اپنے  شو ہرو ں  کو زکوۃ  بھی  دیتی  تھی  چنانچہ  حضرت  زینب  رضی اللہ  تعالیٰ عنہا  نے بلا ل  رضی اللہ  تعالیٰ عنہ   کے ذریعے  رسول اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم   سے  دریا فت  کیا  کہ اگر  میں  اپنے  خا وند  حضرت  عبد  اللہ  بن مسعو د  رضی اللہ  تعالیٰ عنہ   پر ما ل  زکو ۃ  صرف  کرو ں  تو کیا  یہ جا ئز  ہے ؟  اس پر  رسول اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم   نے فر ما یا :" ہا ں !اس  کے لیے  دوا جر  ہیں  ایک  رشتہ  سے  حسن  سلو ک  کر نے  کا اور دوسرا  صدقہ  کر نے  کا "(صحیح بخا ری :کتا ب  الزکو ۃ   با ب الزکو ۃ علی  الزوج )

اسی طرح  حضرت  ام سلیم  رضی اللہ  تعالیٰ عنہا  کے متعلق  روا یا ت  میں آیا ہے کہ  وہ خاوند  کے بچو ں  پر مال  زکو ۃ  خر چ  کر تی  تھیں  ۔(صحیح  بخا ر ی حو الہ  مذکورہ )

اندار یں  حا لا ت  بیو ی  کو شر یعت  نے یہ حق دیا  ہے اگر  وہ اپنی  تنخو اہ  الگ رکھنا چا ہتی ہے تو اسے  یہ حق  پہنچتا  ہے  خا و ند  کو چا ہیے  کہ وہ اس  سلسلہ  میں زیا دتی  کا مرتکب  نہ ہو  البتہ خا و ند  کو یہ حق  بھی شر یعت  نے دیا  ہے کہ بیو ی  کی ملا ز مت  اگر حقو ق  کی اد ئیگی  میں  رکا و ٹ  کا با عث  ہے تو بیوی  کو ملا ز مت  چھو ڑ  نے  پر مجبور کر سکتا ہے اور بیوی  کے لیے  اس کے حکم  کی تعمیل  ضروری ہے ۔(واللہ اعلم با لصواب )

ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

 

فتاوی اصحاب الحدیث

جلد:1 صفحہ:430

ماخذ:مستند کتب فتاویٰ