سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(328) رشتہ کے لیے داڑھی کٹوانا

  • 11578
  • تاریخ اشاعت : 2024-04-25
  • مشاہدات : 1001

سوال

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

گوجرہ سے محمد  ابرار لکھتے ہیں  کہ ایک آدمی  شا دی کا خوا ہش مند  ہے تلا ش بسیا ر  کے با و جو د  منا سب  رشتہ  نہیں  مل رہا  جہا ں  با ت  چلتی  ہے ان  کا پہلا  مطا لبہ  یہ ہوتا  ہے کہ  پہلے  داڑھی  کٹا ؤ  پھر  لڑکی  دیں  گے  ایسے  حا لا ت  میں کسی  سنت  پر عمل کیا جا ئے  جبکہ  دو نو ں  سنتو ں  پر عمل  کر نا  ضروری ہے ۔؟


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة اللہ وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

حالات کی یہ عجیب ستم ظریفی  ہے کہ  ایک  طرف  تو دیندار اور  مذہبی  گھرا نے  صدائے  احتجا ج  بلند  کیے  ہو ئے  ہیں کہ ہمیں  اپنی لڑکیو ں کے لئے  منا سب  رشتے  نہیں مل  رہے  دوسری  طرف  اس ما حو ل  میں دیندار  نو جوا ن  کہہ  رہے  کہ ہمیں  رشتہ  کی خا طر   ایک  سنت  کا خو ن  کر نے  پر مجبو ر  کیا جا رہا ہے درا صل  ہما رے  اجتما عی  دینی  نظا م کے فقد ان  نے ہمیں  ان نا گفتہ  بہ  حا لا ت  سے  دو چا ر کر دیا ہم انفرا دی طو ر پر کتا بو سنت  پر عمل  پیرا  ہو نے  کے دعویدا ضرور  ہیں لیکن  اجتما عی  طو ر  پر  ہم  ماحول  برا دری  قو م  دوست  و احباب  اور خواہشا ت  نفس  کے شکنجے  میں جکڑ  ے ہو ئے  ہیں  اگر  ان بتو ں کو پا ش پاش  کر دیں  تو پیش  آمدہ  الجھنیں  خو د بخو د  حل  ہو  جا ئیں  گی  مسلا م  کے لیے  داڑھی  رکھنا  ایک شنا ختی  علامت  اور امتیا زی نشا ن  ہے رسو ل اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم  نے فر ما یا  کہ مشر کین  کی  مخالفت  کرو  داڑھی  بڑھا ؤ اور مو نچھیں  پست  کرو ۔(صحیح بخا ری)

آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے پا س  ایک دفعہ ایرا نی  مجو سیو ں کا ذکر  ہو ا آپ  صلی اللہ علیہ وسلم  نے فر ما یا :" کہ یہ لو گ  اپنی  مو نچھیں  بڑھا تے  ہیں اور  داڑھی  منڈاواتے  ہیں تم  ان کی مخا لفت  کرو اپنی داڑھی بڑھا ؤ  اور مو نچھیں  پست  کرو (ابن حبا ن :4/408)

اسی طرح آپ  صلی اللہ علیہ وسلم  نے یہو د  نصا ر ی  کی مخا لفت  کر نے  کے متعلق  فرمایا  ہے  کہ تم  اپنی  داڑھی  بڑھا ؤ  اور مو نچھیں  کٹوا ؤ (مسند امام احمد:5/265)

حضرت عبد اللہ بن عمر   رضی اللہ تعالیٰ عنہ  کا بیا ن  ہے کہ رس ول اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم  ہمیں  داڑھی  بڑھا نے  اور مو نچھیں  پست  کرا نے  کا حکم  دیتے  تھے ۔(صحیح مسلم  )

اس عمل  کو جو سنت کہا جا تا ہے وہ  اس معنی  میں  نہیں  ہے  کہ اگر  کو ئی عمل  کر ے  تو ثو اب  کا حق  دار   اور نہ عمل  کر نے  سے  گنا ہ  نہیں    ہو گا  بلکہ  اسے  سنت  اس لیے  کہا  جا تا  ہے کہ رسول اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم  کا یہ ایک  ایسا  طرز  عمل ہے جس  کی آپ  نے کبھی  عمر  بھر  بھی  مخا لفت  نہیں کی  بلکہ  تما  ابنیا   رحمۃ اللہ علیہ    اس امتیا زی  نشا نی  کے حا مل  تھے  صورت  مسئو لہ  میں ایک نو ا جوا ن  نے جو الجھنیں پیش  کی ہیں  اس کا حل  یہ ہے کہ  اگر  اسے اللہ تعا لیٰ  پر پو را  پو را  یقین  ہے کہ  وہ اس کی ضرور  مدد فر ما ئے  گا اور اسے  کسی  صورت  میں ضا ئع  نہیں کر ے گا  تو اسے  اپنے  مو قف پر ڈٹ  جا نا  چا ہیے  ثا بت  قدمی اور  مستقل مزا جی  کے ساتھ حا لا ت  کا مقا بلہ کرے  اللہ تعالیٰ  اس کے لیے  ضرور  کو ئی  دروازہ کھو لے گا  انسا ن  کو مشکلا ت  آتی  رہتی  ہیں  ہمار ے  نزدیک  عز یمت  کا تقا ضا  یہی  ہے کہ  دینی  غیرت  کا ثبو ت  دیتے  ہوئے  اس شنا ختی  علا مت  کی حفا ظت کر ے تا کہ  اس سنت  کو ہلکا  سمجھنے  والو ں  کی امنگیں  خا ک  آلو دہو ں  اور آیندہ  انہیں  اس قسم  کے نا روا مطالبات  کر نے کی جرا ت  نہ ہو ہما رے  دینی  اداروں اور مدارس کو نو جو ا نو ں کی اس ضرورت  پر خا ص  تو جہ  دینی  چا ہیے  اللہ تعالیٰ ہم  سب  کا حا می  و ناصر  ہو ۔آمین )

ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

 

فتاوی اصحاب الحدیث

جلد:1 صفحہ:347

ماخذ:مستند کتب فتاویٰ