سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(315) ایجاب و قبول کی رسم

  • 11565
  • تاریخ اشاعت : 2024-05-25
  • مشاہدات : 950

سوال

(315) ایجاب و قبول کی رسم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ملتان سے محمد  ابرا ہیم  دریا فت  کر تے  ہین  کہ مجھے  ایک محفل   نکاح  میں جا نے  کا اتفا ق ہو ا  اس مو قع پر ایجا ب قبو ل  کی  رسم اس کے  باپ نے ادا کی کیا  اس طرح  نکاح ہو جا تا ہے  قرآن  و حد یث  کی رو شنی  میں جو اب  دیں


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة اللہ وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

نکاح زندگی  کا ایک  ایسا  بندھن  ہے  جو  انتہا ئی  غور و غو ض  سنجیدگی  اور  متا نت  کا  متقا ضی  ہے یہی  وجہ  ہے کہ  اس معا شر تی  معا ملہ  کو  طے  کر تے  وقت فر یقین  کا عا فل  و با لغ  ہو نے کی  صورت  میں خو د مختار  ہو نا  ضروری  قرار  دیا  گیا  ہے  اگر کسی  مو قع  پر  ایسی  صورت  حا ل  کا سامنا  کر نا  پڑے  جہا ں  عقل  و بلو غ   کے بغیر  ہی  نکا ح  نا گر  یز  ہو تو  شر یعت  اسلا میہ  نے عا قل  و با لغ  ہو نے  کے بعد  ہو نے  ایسی  سہو لتیں  دی  ہیں جن  سے ان  کی مختا ری  کو پو را  پو را  تحفظ  ملتا  ہے  صورت  مسئو لہ  میں اگر  لڑ کا  نا با لغ  ہے  تو اس کا با پ  اس کی  طرف  سے نیا بتاً ایجا ب  و قبو ل  کر سکتا ہے حضرت  عا ئشہ   رضی اللہ تعالیٰ عنہا  کا نکا ح  بھی  صغر سنی  میں ہوا  تھا اور ان  کے والد  حضرت  ابو بکر صدیق   رضی اللہ تعالیٰ عنہ   نے ان کی طرف سے  ایجا ب  کا فر یضہ  سر انجا م  دیا تھا  لیکن  با لغ  ہو نے  کے بعد  لڑکا  یا لڑ کی  صغر  سنی  یا زما نہ  نا با لغی  میں کئے  ہو ئے  نکا ح  کو  نا پسند  کر یں  تو شر یعت  نے لڑکی  کو خیا ر  بلو غ  اور لڑکے  کو طلا ق  کی صورت  میں حق  "خلا صی  "دیا  ہے  اگر  لڑکا  با لغ  ہے  تو والد  اپنے  لڑکے  کی طرف سے صرف  اس صورت  میں قبو ل  کر سکتا ہے  جب  لڑکے  نے اسے  اپنا  وکیل  مقرر  کیاہو باپ  کے علا و ہ  کو ئی  دوسرا  بھی  وکیل  بن  سکتا  ہے رسول اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم  نے بعض  اوقا ت  لڑکے  اور لڑکی  دو نو ں کیطرف  سے  وکا لۃ از خو د  رسم  "قبو ل  "ادا  کی ہے  اگر  لڑے  نے  والد  کو اپنا  وکیل  نہیں  بنا یا اور والد  نے  از خو د رسم  "قبو ل  ادا  کی ہے  تو اس صورت  میں نکا ح  نہیں ہو گا  کیو ں کہ اس سے مقا صد  نکاح  فو ت  ہو نے  کا اندیشہ  ہے  جسے  شریعت  کسی  صورت  میں واضح  رہے  کہ اگر  لڑ کا  نا با لغ ہے لیکن  صا حب  شعو ر اور  صا حب  تمیز  ہے تو  اس کا حکم  بھی  با لغ  جیسا  ہے یعنی  اسے  خو د  ایجا ب  و قبول  کر نا  چا ہیے  یا کسی  کو اپنی  طرف  سے وکیل  بنا  کر اس فریضہ  سے عہد  ہ برا  ہو نا  چا ہیے  (واللہ اعلم )

ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

 

فتاوی اصحاب الحدیث

جلد:1 صفحہ:336

تبصرے