سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(275) تقسیم ترکہ کے متعلق سوال

  • 11492
  • تاریخ اشاعت : 2024-05-25
  • مشاہدات : 822

سوال

(275) تقسیم ترکہ کے متعلق سوال

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

فیصل آباد سے محمد  سردار لکھتے ہیں  کہ ایک آدمی  فو ت  ہو ا پسماندگان  میں سے  بیو ہ  ایک بیٹی  اور دو  بھا ئی مو جو د  تھے  اس وقت  کے مرو جہ  قا نو ن  کے مطا بق  میت  کی زمین  دوسرے  ورثا ء  کے بجا ئے  صرف  اس کی بیو ہ  کے نا م  منتقل  ہو گئی  بیو ہ  نے اپنے  خا و ند  کی اس  زمین  کو اپنی  بیٹی  کے نا م انتقال  کرا دیا جب کہ  بیوہ کے دو  حقیقی  بھتیجے بھی موجود  ہیں جب  بیو ہ  فو ت  ہو گئی  تو اس کی بیٹی  کے چچا زاد  بھا ئیو ں  نے اس کے خلا ف  مو جو د ہ زمین  پر دعو یٰ  استقرار  حق  دا ئر  کر دیا  اب  دریا فت  طلب مسئلہ یہ ہے  کہ مذکو رہ  لڑکی  کو ملنے  والی  زمین  سے اس کے  چچا زا د  بھا ئیو ں  کو شرعاً  کچھ  مل سکتا  ہے  یا نہیں ؟


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة اللہ وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

بشرط  صحت  سوال  واضح  ہو کہ  مذکو رہ  زمین  ابتدا ہی  سے غلط  تقسیم  کی صحیح  صورت  یہ تھی  کہ متو قی  کی جا ئیداد  کے آٹھ  حصے  کر لیے  جاتے  ایک  حصہ بیو ہ  کو  چا ر  حصے  لڑکی  کو اور  با قی  حصے  اس کے  دو نو ں  بھا ئیو ں  کو دے  دیئے  جا تے  لیکن  صورت  مسئولہ  میں تمام  جا ئیداد  بیٹی  کے نا م  منتقل  کر دی  گئی  ہے جو شر عاً و قا نو ناً جا ئز نہیں  ہے وہ  صرف  اپنے  با پ  کی نصف  جا ئیداد  اور  ما ں  کو ملنے  والے  حصے  سے نصف  کی ما لکہ  ہے  با قی  جا ئیدا د  اوپر  جو اس کا نا جا ئز  قبضہ  ہے اسے  و اگز ار کر نے  کے لیے  اس کے  چچا  زا د  بھا ئی  اس کے  خلا ف  دعو یٰ  کر نے  میں حق  بجا نب  ہیں  انہیں  اپنے اپنے  با پ  ( جو میت  کے حقیقی بھا ئی تھے )کا حصہ ملنا  چاہیے  اور وہ بیو ہ  کا 8/1اور بیٹی کا 2/1نکا ل کر با قی 8/3ہے  یہا ں اس با ت کی وضا حت  کر دینا  بھی  ضروری  ہے کہ بیو ہکے فو ت  ہو جا نے  کے بعد اس کے حصہ اسلامی 8/1سے لڑکی کے  چچا زا د  بھا ئیوں  کو کچھ  نہیں  ملے  گا  وہ صرف پہلی  تقسیم میں 8/3کے حقدار  ہیں اور اسی  حصہ کو  لینے کے لیے وہ عدالتی  چا رہ  جو ئی  کر نے  کے  مجا ز  ہیں اس  سے  زیا دہ  کے وہ حق  دار  نہیں ہیں ۔(واللہ اعلم )

ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

 

فتاوی اصحاب الحدیث

جلد:1 صفحہ:299

تبصرے