سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(34) جو لوگ ہندوستان سے..وہ لوگ احرام یلملم سے باندھیں یا..الخ

  • 3727
  • تاریخ اشاعت : 2024-05-25
  • مشاہدات : 1582

سوال

(34) جو لوگ ہندوستان سے..وہ لوگ احرام یلملم سے باندھیں یا..الخ

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

جو لوگ ہندوستان سے حج کے ارادے سے جاتے ہیں، وہ لوگ احرام یلملم سے باندھیں یا جدہ سے اور ان لوگوں کا جدہ سے احرام باندھنا حدیث سے ثابت ہے یا نہیں؟


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة الله وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

ان لوگوں کو یلملم سے احرام باندھنا چاہیے، جدہ سے باندھنا حدیث سے ثابت نہیں ہے:

((الحدیث ابن عباس قال وقت رسول اللہ صلی اللہ علیه وسلم لاهل المدینة ذالحلیفه ولاہل الشام الجحفة ولا ہل نجد قرن المنازل ولا هل الیمن یلملم فہن لهن ولمن اتی علیہن من غیر اہلہن لمن کان یرید الحج والعمرة)) (متفق علیہ) کتبہ محمد بشیر عفری عنہ

          الجواب صحیح         الجواب صحیح        الجواب صحیح خلافہ قبیح         وماذا بعد الحق الاالضلال

          احمد عفی عنہ        عبدالرحمن عفی عنہ خلیل الرحمن عفی عنہ         حررہ السید محمد عبدالحفیظ

سید محمد عبدالحفیظ    سید محمد ابوالحسن     سید محمد عبدالسلام

(تحریر مولانا حافظ عبداللہ صاحب غازی پوری)

یہ احرام سنت نبویہ (علی صاحبہا واله الصلوات والتسلیمات) میں درست نہیں ہو سکتا۔ اگر زید اور دیگر حجاج یمن کے راستے سے گزرے ہوں۔ فقد روی ابن ابی شیبة فی مصنفه عن ابن عباس ان النبی صلی اللہ علیه وسلم قال لا تجاوزوا الووقت الا باحرام)) (اھـ نصب الرایہ ص ۴۷۲ فی تخریج احادیث الہدایہ) (واللہ اعلم کتبہ محمد عبداللہ غازی پوری)

جواب بہت صریح ودرست ہے، پیغمبر صلی اللہ علیہ وسلم نے مواقیت احرام کے لیے تصریح کے ساتھ مقرر فرمائے، پس جو شخص عمرہ وحج کی نیت سے سفر کرے اس کے لیے ضروری ہے کہ مواقیت مذکورہ پر احرام باندھے، ورنہ احرام صحیح ودرست نہ ہوگا جو چاہے فتح الباری وغیرہ میں دیکھ لے۔ (الراقم محمد عبدالجبار عمر پوری کان اللہ لہ واصلح عملہ مقیم شہر دہلی)

الجواب صحیح:… ولا ینبغی للمومن ان یخالفہا وقد قال اللہ تعالی فلا وربك لا یومنون حتی یحکموك فیما شجر بینهم الایه۔

حررہ الراجی حمة ربه القوی ابو محمد عبدالستار حسن العمر فوری صانه اللہ عن شرکل ماحك مفتری، جاء الحق وزہق الباطل ان الباطل کان زهوقا، ابو البشار امیر احمد سہوانی عفا اللہ عنه المجیب لحق ومصیب لا یعتریه الباطل ولا التکذیب مشحون بالحج الکتابیة والادلة الحدیثیة ولا تفترن۔ (الراقم ابوعبداللہ عبدالرحمن ولائتی متعدد سوالا کے جوابات جن کو شیخ محمد عمر پھاٹک حنیش خاں نے افضل الطابع دہلی میں شائع کیا)

ھذا ما عندي والله أعلم بالصواب

فتاوی علمائے حدیث

جلد 08 ص 55

محدث فتویٰ

تبصرے