ٹھیکہ تاڑی اور خمر کا درست ہے کہ نہیں۔اور جو شخص ٹھیکہ لیوے اس کی دعوت اور امامت جائز ہے یا نہیں بینوا توجروا۔
تاڑی اور خمر کا ٹھیکہ مثل خریدو فروخت اس کے ہے۔شرعاً ما يصلح ثمنا يصلح اجرة كذاني كتب الفقه جا زا خذ دين علي كافر من ثمن خمر لصيحته بيعه بخلاف دين علي المسلم لبطلا نه كذاني المتون والشروع الحنفية لا نه مال متقوم في حق الكافر فهلكه البائع فيحل الا خذ منه قوله لبطلا نه لا ن الخمر ليس بمال متقوم في حق المسلم فبقي الثمن علي ملك المشتري فلا يحل له اخذه من البائع كذاني الطحا وي وهكذاني الهدايه وغيره
پس اس صورت میں مال اور طعام تاڑی و شراب کا ٹھیکہ لینے والے کا حرام اور لینا مال اس کا اور کھانا اس کا اور دعوت اس کی قبول کرنی حرام ہے۔شرعاً اگر بزریعہ تاڑی اور خمر یا بوجہ اور حرام کے حاصل کیا ہو۔ولا يجيب الدعوة الفاسق المعلن يعلم انه غير راض بفسقه وكذا دعوة غالب ما له حرام ما لم يخبر انه وبا لعكس يجيب ما لم يعلم انه حرام و اكل الربواوكا سب الحرام لو اهدي اليه او اضافه و غالب ماله حرام لا يقبل ولا ياكل الي اخر ما في طحاوي والعالمگيرة وغيرهما من كتب الفقه
اور ایسے شخص مذکور کو امام نہ بناوے اس لئے کہ فاسق قابل اہانت کے ہے۔
لا يقدم الفاسق للامامة كذاني المستملي وغيره من كتب الفقه والله اعلم (سيد محمد نزير حسين عفي عنه)
(فتاوی نزیریہ ہ جلد 2 صفحہ 55) (فتاوی ثنائیہ جلد 2 صفحہ 435۔436)