سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(135)احناف کا لقمہ دینے پرنماز کو باطل قرار دینے کی کیا حقیقت ہے؟

  • 16124
  • تاریخ اشاعت : 2024-05-27
  • مشاہدات : 1678

سوال

(135)احناف کا لقمہ دینے پرنماز کو باطل قرار دینے کی کیا حقیقت ہے؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مقتدیوں کےامام کولقمہ دینے پرکیا  دلائل ہیں ؟ اوراحناف کالقمہ دینے پرنماز کوباطل قراردینے کی کیا حقیقت ہے؟ اس مسئلہ کےمالہ وماعلیہ  پرروشنی ڈال کرمشکورفرماویں اوراللہ تعالیٰ سےاجر کی امید رکھیے ۔   السائل :محقق جالندھری


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة الله وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

امام کےنسیان کےوقت ، لقمہ دینا بلاکراہت جائز ہے، روى ابوداؤد بسنده  عَنْ يَحْيَى الْكَاهِلِيِّ، عَنِ الْمُسَوَّرِ بْنِ يَزِيدَ الْأَسَدِيِّ الْمَالِكِيِّ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - قَالَ يَحْيَى وَرُبَّمَا قَالَ: شَهِدْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - يَقْرَأُ فِي الصَّلَاةِ فَتَرَكَ شَيْئًا لَمْ يَقْرَأْهُ، فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، تَرَكْتَ آيَةَ كَذَا وَكَذَا، فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «هَلَّا أَذْكَرْتَنِيهَا ،، الحديث (ثم روى ) عَنْ سَالِمِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " صَلَّى صَلَاةً، فَقَرَأَ فِيهَا فَلُبِسَ عَلَيْهِ، فَلَمَّا انْصَرَفَ قَالَ لِأُبَيٍّ: «أَصَلَّيْتَ مَعَنَا؟» قَالَ: نَعَمْ، قَالَ: «فَمَا مَنَعَكَ ،، (ابوداؤد : كتاب الصلاة ،باب الفتح على الامام فى الصلاة  (907) 1/558) وصح عن على أنه قال : ’’ استطعمكم الامام فاطعموه،،ذكرالحافظ فى التلخيص وصححه . (1/ 284 )

حنفیہ کےنزدیک امام کولقمہ دینامکروہ ہےدلیل میں ابوداؤد  ( کتاب الصلاۃ ، باب النھی عن التلقین (908) 1؍559) . کی یہ روایت ذکر کرتےہیں :’’عن ابى اسحاق عن الحارث  عن على قال :قال رسول الله صلى الله عليه وسلم  ياعلى لا تفتح على الإمام فى الصلاة،،ليكن اس حديث سے استدلال صحیح نہیں ۔

اولاً : یہ روایت منقطع ہے’’  قال ابوداؤد : ابواسحاق لم يسمع من الحارث ، إلا أربعة أحاديث ليس هذا منها ،،

ثالثا: یہ حدیث بقاعدہ حنفیہ منسوخ ہے کیونکہ کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ کافتوی اس کےخلاف مروی ہے ۔

کتبہ عبیداللہ الرحمانی المبارکفوری المدرس بالمدرسۃ الرحمانیہ دارالحدیث بدہلی

ھذا ما عندي والله أعلم بالصواب

فتاویٰ شیخ الحدیث مبارکپوری

جلد نمبر 1

صفحہ نمبر 231

محدث فتویٰ

تبصرے