سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(10)خلاف سنت عمل پر، مصلحت بہانہ بنا کر خاموشی اختیارکرنا

  • 15835
  • تاریخ اشاعت : 2024-05-26
  • مشاہدات : 966

سوال

(10)خلاف سنت عمل پر، مصلحت بہانہ بنا کر خاموشی اختیارکرنا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

خلاف سنت عمل پر، مصلحت اوراتفاق کابہانہ بناکرعلماء اورعوام اہل حدیث کا خاموشی اختیارکرنا اوراس میں  شریک ہونا کیسا ہے؟


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة الله وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

خلاف سنت عمل یعنی : اعمال بدعیہ کاارتکاب اور ان میں شرکت کرنی یا باوجود قدرت کےخاموشی اختیار کرنی دنیاوی مصلحت کی بنا پر، یا اس لیے کہ آپس میں اتفاق قائم رہےاور اختلاف نہ پیداہوا۔مرمذموم  اور فعل قبیح ہے۔اعمال بدعیہ کاارتکاب فسق ہے اور اس پرخاموشی اختیار کرنا مداہنت فی الدین ہےاور یہ دونوں چیزیں ممنوع ہیں۔

امربالمعروف اورتغیر منکر پرقدرت رکھتے ہوئے علماء یاعوام کا سکوت اختیار کرنا جرم عظیم ہے۔کیونکہ امربالمعروف اورنہی عن المنکر فرائض دین میں سےہے۔ہاں تبلیغ کےوقت﴿ادعُ إِلىٰ سَبيلِ رَبِّكَ بِالحِكمَةِ وَالمَوعِظَةِ الحَسَنَةِ وَجـٰدِلهُم بِالَّتى هِىَ أَحسَنُ ...﴿١٢٥﴾...النحل پرعمل کرنا ضروری ہے۔

"عن جرير بن عبدالله قال: رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: مامن رجل يكون فى قوم يعمل فيهم بالمعاصى، يقدرون على أن يغيروا عليه ولا يغيرون، إلا أصابهم الله منه بعقاب قبل أن يموتوا" (ابوداؤدابن ماجه( ابوداؤد کتاب الملاحم با ب الامر والنهى( 4339)510، ابن ماجة کتاب الفتن با الامر بالمعروف وانہی عن المنکر (4009) 2/ 1327)پس احیاء سنت اوراماتت بدعت کی ہمیشہ کوشش کرنی چاہیے تاکہ اس  حدیث میں وعید مذکورہ سےمحفوظ ہے’’عن ابى هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : من دعا إلى الهدى كان له من الأجر مثل أجورمن تبعه، لانيقص ذلك من أجورهم شيئا،،الحديث (مسلم كتاب العلم باب من سن سنة حسنة اوسيئة( 1017)2019)، عن بلال بن الحارث المزنى قال: قال رسول الله  صلى لله عليه وسلم: من أحى  سنة من سنتى ، قد اميتت بعدى، فان له من الأجر مثل أجورمن عمل بها،، الحديث (ترمذى .كتاب الصلاة با ماجاء فى صلاة الجاجة ( 1384) 1/441) عن ابراهيم بن ميسرة قال: قال رسول الله صلى لله عليه وسلم: من وقر صاحب بدعة، فقداعان على هدم الإسلام ،، ( رواه البيهقى فى شعب الإيمان مرسلا-مشكاة مع المرعاة (189)1/292 والحديث ضعيف ، سلسلة الاحاديث الضغيفة ( 1962) 4/441.

( محدث  دہلی ج 1 ش 3 رجب 1265؍ جون 1946ء)

ھذا ما عندي والله أعلم بالصواب

فتاویٰ شیخ الحدیث مبارکپوری

جلد نمبر 1

صفحہ نمبر 40

محدث فتویٰ

تبصرے