سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(426) اہلحدیثوں کے نزدیک بھینس کی حلت

  • 11700
  • تاریخ اشاعت : 2024-05-25
  • مشاہدات : 1068

سوال

(426) اہلحدیثوں کے نزدیک بھینس کی حلت

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اہلحدیث حضرا ت  بھینس  کا حلا ل  ہو نا  قیا مت  تک  قرآن  و حدیث  سے ثا بت  نہیں  کر سکتے  ہا ں  اگر  فقہ  حنفی  کو تسلیم  کر لیا  جا ئے تو ہر  مسئلہ  بآسا نی  حل  ہو سکتا  ہے۔(قاری  رحمت  اللہ  احمد  پو ر  خریداری  نمبر  5335)


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة اللہ وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

فقہ حنفی  منزل  من  اللہ  نہیں  ہے جس  کا اتبا ع  ضروری  ہو اگر  ایسا  ہو تا تو  امام حنیفہ  رحمۃ اللہ علیہ  کے شا  گر دا ن  رشید  امام  ابو یو سف  رحمۃ اللہ علیہ  اور امام  محمد  رحمۃ اللہ علیہ   کی امام صا حب  کی 3/1حصے  سے مخا لفت  نہ کر تے  مثلاً امام صاحب  کے نزدیک  بٹا ئی  پر  زمین  لے  کر کا شت  کر نا  جا ئز  نہیں  ہے اسی  طرح  نومولو د  کا عقیقہ  کر نا  بھی  ان  کے نز دیک  غیر  مشرو ع  ہے  جبکہ  صا حین  نے  پنے  امام  کی مخا لفت  کر تے ہو ئے ان جوا ز  وا ستحبا ب  کا فتویٰ  دیا ہے  قرآن  کر یم  نے اس امت  کو "ماانذل" کی اتبا ع  کا حکم  دیا  ہے ارشا د  با ر ی  تعا لیٰ  ہے "لو گو !  جو کچھ  تمہا ر ی  طرف  تمہا ر ے  پر ور دگا ر  کی طرف  سے نا ز ل  کیا گیا ہے  اس  کی پیرو ی  کرو  اس کے    علا وہ  دو سر ے  سر  پر ستو ں  کی پیر ی  نہ کر و ۔(7/الا عرا ف :3)

اللہ تعالیٰ نے بطو ر  شریعت  دو ہی  چیز یں  نا ز ل  کی ہیں  ایک  قرآن  اور  دوسرا  اس کا  بیا ن  یعنی  احا دیث  رسول اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم  "ماانذل" میں بھینس  کی حلت  اس طرح  ہے کہ اس میں ان  چیزو ں  کی نشا ندہی  کر دی گئی  ہے جو حرا م  ہیں مثلاً جا نو ر وں  میں  سے  وہ  حرا م  ہیں  جو پیش  دا ر  یعنی  کچلی  والے  ہیں  اور  پر ندو ں  میں وہ  حرا م  ہیں جو چنگا ل داریعنی  پنجے  سے شکا ر  کر تے ہیں اور پنجے  ہی  سے پکڑ  کر کھا تے  ہیں بعض حرا م  جا نو رو ں  یا پرندو ں  کا نا م  بھی لیا  ہے مثلاً گھریلو  گدھا  کتا  اور  کو ا وغیرہ  اسی طرح  وہ جا نو ر  بھی  حرا م  ہیں  جنہیں  ما ر نے  کا حکم  ہے مثلاً چھپکلی  وغیرہ  یا جنہیں  مارنے  سے منع  کیا گیا  ہے  مثلاً بلی  اور مینڈک وغیرہ  ان  کے علا وہ  جتنے  بھی  جا نو ر  یا  پر ند ے  ہیں  سب  حلا ل  ہیں بھینس  ان حرا م جا نو روں  کی فہرست  میں  کسی  طرح  بھی  داخل  نہیں ہے  اس بنا پر اس کے حلا ل  ہو نے  میں  کیا شبہ  ہے اس  کے لیے  ہمیں  مزعومہ  فقہ  حنیفہ  کا سہارا  لینے  کی قطعً کوئی  ضرورت  نہیں اگر  شر یعت  کی نظر  میں فقہ  حنفی  کی اتنی  ہی  قدر   و قیمت  ہے تو  حجۃ الوداع  کے مو قع  پر تکمیل  دین  کا اعلا ن   چہ  معنی  دا ر ؟ امام ابو حنیفہ  رحمۃ اللہ علیہ  رسول اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم  کی وفا ت  کے  80سا ل  بعد  پیدا  ہو ئے  ہیں  اگر  فقہ  حنفی  کا وہی  مقا م  ہے جس  کے لیے  اس قدر  روز  صرف  کیا جا رہا  ہے تو  80سا ل تک  دین  نا مکمل  رہا  جسے  فقہ  حنفی  نے پا یہ  تکمیل  تک  پہنچا یا  (نعوذباللہ) اس  فکر  کو تسلیم  کر لینے  سے کیا  نتا ئج  برآمد  ہو ں گے  بہر  حا ل  ہما ر ا یہ دعو ی  ہے  کہ قرآن  وحدیث  ایک  مکمل  شریعت  ہے جس  کی تکمیل  رسول اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم  کے عہد  مبا رک  میں ہو ئی  اسے  کسی  قسم  کی پیوندکا ر ی  کی ضرورت  نہیں  ہے اور یہ مکمل  دین  قیا مت  تک  کے لیے  ہے ہما ر ے  نز دیک  دین  اور شر یعت  کا کو ئی   ایسا مسئلہ  نہیں ہے  جس  کا  نصا  اشا رۃ یا اقتضا ء  قرآن و حدیث  میں  ذکر  نہ ہو  اگر  کو ئی  ہے تو  اسے  پیش کیا جا ئے  ۔دیدہ با ید۔

ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

 

فتاوی اصحاب الحدیث

جلد:1 صفحہ:437

تبصرے