سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(311) ننھیال کا حصہ

  • 11561
  • تاریخ اشاعت : 2024-05-25
  • مشاہدات : 911

سوال

(311) ننھیال کا حصہ

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

گو جرانو الہ  سے فا خرہ  سوال کرتی  ہیں کہ  ایک عورت  فو ت  ہوئی  پسما ند گا ن  میں دو چچا  اور  نانا  نانی زندہ  ہیں چو نکہ  یہ  غیر  شا دی شدہ تھی  اس لیے  کو ئی  اولا د  وغیرہ نہیں ہے  مر حو مہ  کے ننھیال چا ہتے  ہیں کہ  جو زمین  ان  کی طرف  سے  طرف سے  مرحو مہ  کی والدہ  کو ملی  تھی پھر  ماں  کی وفا ت  کے بعد  مر حو مہ کو منتقل  ہو گئی  وہ واپس  انہی  کو مل  جا ئے  کیا ننھیا ل  کا یہ مطا لبہ  درست  ہے  اگر  نہیں  تو  ورثا ء  میں مر حو مہ  کے  تر کہ  کو کیسے  تقسیم  کیا جا ئے ؟


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة اللہ وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

انسا ن کی مو ت کے وقت جو کچھ جا ئز طور پر اس کی ملک  میں  ہو  مر نے  کے بعد  وہ تر کہ  کہلا تا  ہے خو اہ  وہ منقو لہ  ہو یا غیر منقو لہ  اسی طرح  وہ  چیز یں  بھی اس کے ترکہ  میں شا مل  ہو ن گی  جس کا سبب ملک اس  کی زند گی  میں قا ئم  ہو چکا  تھا ۔صورت  مسئو لہ  میں  مر حو مہ  کو ما ں  کی طرف سے  جو کچھ  ملا تھا  وہ اس  کا تر کہ  شمار  ہو گا ننھیا ل  کو واپس  لینے  یا اس  کی واپسی  کا  مطالبہ  کر نے  کا کو ئی حق  نہیں  ہے شرعی  طو ر  پر اس  کے حق  دار دو نو ں  چچا   اور نانی  اماں  ہیں  ان شرعی  حق  داروں  کی مو جو د گی  میں نانا محروم  ہے  اسے  اپنی  نوا سی  کے تر کہ   سے  کچھ  نہیں  ملے  گا کیو نکہ اس کا تعلق  اولوالارحا م  سے ہے حقداروں میں شرعی تقسیم  یو ں ہو گی  کہ نا نی کل جا ئیداد کا 6/1یعنی چھٹا حصہ دیا جا ئے  گا با قی   6/5 جا ئیداد  کے حق دار مر حو مہ  کے دو نو ں چچا ہیں جس  کی صورت  یہ ہو گی  کہ اس  کی جائیداد  کے کل  با رہ حصے کر لیے  جا ئیں  جن میں چھٹا یعنی دو  حصے  نا نی اور باقی  دس حصے چچا  آپس  میں پا نچ پا نچ  حصے تقسیم کر لیں ۔حدیث  میں ہے کہ رسول اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم نے نا نی  کو چھٹا  حصہ  دیا تھا  اور یہ  بھی  ارشا د نبو ی  صلی اللہ علیہ وسلم ہے :" کہ مقررہحصہ  لینے  والو ں  کے  بعد  جو تر کہ  بچ  جا ئے  وہ میت  کے مذکر  رشتہ  دارو ں  کو دیا جا ئے جو میت  سے قریبی  تعلق  رکھنے  والے ہو ں ۔اور وہ چچا ہیں ۔(واللہ اعلم با لصواب)

ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

 

فتاوی اصحاب الحدیث

جلد:1 صفحہ:332

تبصرے