سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(162) قیامت کےدن قربانی کا جانور سواری کا کام دیگا؟

  • 11315
  • تاریخ اشاعت : 2024-05-26
  • مشاہدات : 2057

سوال

(162) قیامت کےدن قربانی کا جانور سواری کا کام دیگا؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

سکھر سے عطا ء اللہ  دریا فت  کر تے ہیں  کہ قیامت  دن قر با نی کے   جا نور ہمارے  لیے  سواری  کا کا م  دیں  گے  کیا  اس  کے متعلق  کو ئی حدیث ہے ؟


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة اللہ وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

ہما ر ے  واعظین  اکثر  ایک حدیث  بیا ن  کر تے  ہیں  جس کے الفاظ   یہ ہیں  " اپنی قر با نیوں کو خو ب مو ٹا تا زہ کیا کرو کیو ں کہ یہ قیامت کے دن  پل صرا ط  پر سواری  کا کا م  دیں  گی  کتب  حدیث  میں ان  الفا ظ  کے ساتھ  کو ئی حدیث  مر وی نہیں ہے اس کے  متعلق  حا فظ  ابن  صلاح  رحمۃ اللہ علیہ لکھتے ہیں یہ حدیث محدثین کے ہاں  غیر  معرو ف  ہے جس  کا کو ئی  ثبو ت  نہیں ۔(کشف الخفا ء:2/75)

علا مہ البا نی  رحمۃ اللہ علیہ  اس کے متعلق لکھتے ہیں  : ان الفا ظ  کے سا تھ  مرو ی  یہ حدیث  با لکل  بے بنیا د  ہے ۔(سلسلۃ الا حا دیث الضعفیہ،1/102)

حا فظ ابن  حجر   رحمۃ اللہ علیہ  نے مسند  الفردوس  کے حو الہ  سے  ایک  حدیث  کی نشاندہی  کی ہے  جس کے الفا ظ یہ ہیں "اپنی قربا نیوں کو  خو ب مو ٹا کرو  اس لیے  کہ وہ  پل صرا ط  پر  تمہا ری  سواریا ں  ہو ں گی ۔(تلخیص الحبیر4/138)

پھر خو د ہی اس پر  قدانہ تبصر ہ کر تے  ہو ئے  فر ما تے ہیں  اس کی سند  میں  یحیٰی بن عبید  اللہ  نا می  ایک راوی  انتہا ئی  ضعیف  ہے ۔(حوالہ مذکو رہ)

محدثین  نے اس راوی  کے متعلق  ضعیف  الحدیث  منکر  الحدیث  اور متروک   الحدیث  کے الفا ظ  استعما ل  کیے  ہیں  اس کا با پ  عبید  اللہ بن  عبد اللہ  بھی مجہو ل  ہے  جس  کے  متعلق  امام شا فعی  رحمۃ اللہ علیہ  اور امام احمد  رحمۃ اللہ علیہ   فر ماتے ہیں  کہ یہ  غیر  معرو ف  ہے ان  وجو ہا ت  کی بنا پر  علا مہ  البا نی  رحمۃ اللہ علیہ  اس روایت  کے متعلق  لکھتے ہیں  ۔ کہ یہ روا یت  انتہا ئی  ضعیف ہے ۔  ان میں بے اصل روا یت  کو بیا ن  کر نے  سے  ہما را  مقصد  یہ نہیں  کہ قر با نی  کے جا نو ر  کو  مو ٹا  تا زہ  نہ کیا جا ئے  بلکہ  مقصو د  یہ ہے   کہ  واعظین  حضرات  ایسی  من گھڑت  احا دیث  بیا ن  کر نے  سے گریز  کر یں  کیا ں  کہ  بے  اصل  اور سا ختہ  احا دیث  سے کسی  قسم کا   استحبا ب  ثا بت  نہیں  ہو تا  بلکہ  ان  کے بیا ن  کر نے  پر  سخت  و عید  آئی  ہے قر بانی  کے فضا ئل  میں   بے شمار  صحیح  احا دیث  کتب  حدیث  میں   مرو ی ہیں  انہیں  بیا ن کر نا چا ہیے ۔

ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

 

فتاوی اصحاب الحدیث

جلد:1 صفحہ:192

تبصرے