سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(277) حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ نے حدیث بیان کرنے سے منع کیا؟

  • 17603
  • تاریخ اشاعت : 2024-03-29
  • مشاہدات : 1166

سوال

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

درج ذیل اثر سے ثابت ہوتا ہے کہ حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ نے حدیث بیان کرنے کی لوگوں کو ممانعت کردی تھی۔سندا اس کی کیا حیثیت ہے اور اس کا کیا جواب ہے؟

(ومن مراسيل ابن ابى مليكه ان الصديق جمع الناس بعد وفاة نبيهم فقال انكو تحدثون عن رسول الله صلى الله عليه وسلم احاديث تختلونن فيها والناس بعد كم اشد اختلافا فلاتحدثوا عن رسول الله صلى الله عليه وسلم شيئا فمن سالكم فقولوا بيننا وبينكم كتاب اللله فاستحلوا حلاله وحرمواحرامه)


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة الله وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

اس اثر کو امام ذہبی نے تذکرۃ الحفاظ (1/2) میں بلاسند ذکر کیا ہے،قطع نظر اس سے خود انہوں نے اس کے مرسل ہونے کی تصریح کردی ہے ،اس لئے یہ بھی غیر معتبرو ناقابل التفات ہے،اور اگر اس کو ثابت تسلیم کرلیا جائے تو بھی خوارج کے لئے جو حدیث کو حجت شرعی نہیں مانتے ۔مفید نہیں ہے ،اس لئے کہ حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ کا مقصد روایت حدیث اور حدیث پر عمل کرنے سے روکنا نہیں تھا،بلکہ اس معاملہ میں تحقیق و احتیاط پر آمادہ کرنا مقصود تھا۔حافظ ذہبی لکھتے ہیں:

(وكان أول من احتاط في قبول الأخبار فروى بن شهاب عن قبيصة بن ذويب أن الجدة جاءت إلى أبي بكر تلتمس أن تورث فقال: ما أجد لك في كتاب الله شيئا وما علمت أن رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم ذكر لك شيئا ثم سأل الناس فقام المغيرة فقال: حضرت رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم يعطيها السدس. فقال له: هل معك أحد؟ فشهد محمد بن مسلمة بمثل ذلك فأنفذه لها أبو بكر رضي الله عنه.

ومن مراسيل بن أبي مليكة أن الصديق جمع الناس بعد وفاة نبيهم فقال: إنكم تحدثون عن رسول الله صلى الله عليه وسلم أحاديث تختلفون فيها والناس بعدكم أشد اختلافا فلا تحدثوا عن رسول الله شيئا، فمن سألكم فقولوا بيننا وبينكم كتاب الله فاستحلوا حلاله وحرموا حرامه.

فهذا المرسل يدلك أن مراد الصديق التثبت في الأخبار والتحري لا سد باب الرواية، ألا تراه لما نزل به أمر الجدة ولم يجده في الكتاب كيف سأل عنه في السنة، فلما أخبره الثقة ما اكتفى حتى استظهر بثقة آخر ولم يقل حسبنا كتاب الله كما تقوله الخوارج

ھذا ما عندي والله أعلم بالصواب

فتاویٰ شیخ الحدیث مبارکپوری

جلد نمبر 2۔کتاب  جامع الاشتات والمتفرقات

صفحہ نمبر 525

محدث فتویٰ

ماخذ:مستند کتب فتاویٰ