سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(22) آمین بالجہر امام و ماموم ومنفرد کے لیے صلوۃ جہریہ میں کہنا

  • 15077
  • تاریخ اشاعت : 2024-04-25
  • مشاہدات : 933

سوال

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 آمین  بالجہر  امام وماموم  ومنفرد کے لیے  صلوۃ  جہریہ  میں کہنا احادیث  صحیحہ  مرفوعہ  غیر  منسوخہ  سے ثابت  ہے یا نہیں؟ اور اس کا کیا حکم ہے ؟

الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة اللہ وبرکاته!
الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

آمین  بالجہر  کہنا  حضرت  نبی صلی اللہ علیہ وسلم  سے ثابت  ہوا ہے ' جیسا کہ  حضرت ابو ہریرہ  سے روایت ہے

  عن ابي  هريرة  قال: كان رسول الله صلعم  اذا فرغ   من قراة  القرآن  رفع  صوته  وقال امين ّ رواه  الدار قطني  وحسنه  والحاكم  ّ وصحه كذا في بلوغ  المرام
عن وائل بن الحجر  قال: سمعت  النبي صلي الله عليه وسلم  قرا غير  المغضوب  عليهم  ولاالضالين  وقال  آمين  ومد بها  صوته ّ رواه الترمذي

 پس ان دونوں حدیثوں  سے  آمین بالجبر  کہنا امام کا ثابت ہوا ۔ لیکن  منفرد پس حکم  منفرد   اور امام کا ہر چیز  میں واحد ہے  ' جیسا کہ احادیچ صحیحہ میں  مرفوعہ  سے ثابت ہے  ۔پس  جبکہ  ثابت  ہو اور واسطے  امام کے ، ثابت  ہوا واسطے  منفرد کے باقی رہا  حکم مقتدی  کا پس  لکھتا ہوں  میں کہ مقتدی  کا بھی آمین پکار کر کہنا  حدیث  مرفوع سے  مستنبط ہے ۔اس واسطے  کہ رویت  ہے حضرت ابن عباس  سے۔

قال:قال رسول الله صلي الله عليه وسلم  :ماحسدتكم  اليهود علي شئي ماحسدتكم  علي (امين)  فاكثروا من قول (آمين) رواه ابن ماجه

 یعنی فرمایا حضرات نے کہ نہیں حسد کیا یہود  نے تم لوگوں  کے ساتھ  کسی فعل  کے  کرنے سے  جس قدر  کہ حسد  کرتے ہیں تم  لوگ آمین  کہنے  سے۔ پس  بہت کثرت  کرو آمین  کہنے کی ۔

اورظاہر  ہے کہ جب تک آمین  بالجہر  کہی نہ جاوے  اور کانوں  تک یہود کے آواز  اس کی نہ پہنچے جب تک  صورت  حسد  کی نہیں ہوسکتی ۔

اور امام بخاری  نے باب جہر الاماموم بالتامین  میں روایت کی ہے ۔

 عن باي هريرة  ان رسول الله صلعم  قال اذا قال الامام  غير المغضوب  عليهم  ولالضالين  فقولوا (امين فانه  قوله  قول الملائكة  غفرله  ماتقدم  من ذنبه ّ رواه البخاري

 پس  لفظ "قولوا" سے  جہر  قول  بالتامین  مراد ہے ۔اور مویدااس کے  ہے عمل  حضرت  ابو ہریرہ  کا کہ  روایت  کیا اس کوشیخ   بدرالدین عینی  نے کتاب ع مدۃ القاری  شرح  صحیح بخاری  میں بیہقی  سے ۔

وکان ابو ھریرۃ  مؤذنا لمروان ' فاشترط  ان لا یسبقہ  بالضالين  حتي  يعلم  انه  قد دخل في الصف ّ فكان  اذا قال المروان  ولاالضالين  قال ابو هريرة  "امين  يمدبها صوته ‘ وقال :اذا وافق  تامين اهل الارض  تامين اهل السماء  غفرلهم  ‘ رواه البهيقي ّ كذا في  العيني

 اور امام ترمذی  بعد روایت  حدیث  وائل  بن حجر  کے فرماتے ہیں

قال ابوعيسي  حديث  واكل  بن حجر حديث  حسن  ’وبه  يقول  غيراحد  من اهل العلم  من اصحاب النبي صلي الله عليه وسلم  والتابعين  ومن بعدهم  يرون  ان يرفع الرجل  صوته  بالتامين ولا يخفيها‘ وبه  يقول  الثافعي  واحمد  واسحاق انتهي
ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب

فتاویٰ مولانا شمس الحق عظیم آبادی

ص153

محدث فتویٰ

ماخذ:مستند کتب فتاویٰ