سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(276) قرآن کے پارے گھروں میں تقسیم کرکے پڑھوانا

  • 12998
  • تاریخ اشاعت : 2024-03-29
  • مشاہدات : 1067

سوال

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

کیا جو  لو گ  قرآن  مجید  کے پا ر ے  گھروں  میں تقسیم   کر دیتے  ہیں اور  پڑھنے  کے بد لے  میں پڑھنے  والو ں  کو چا ول  کی  پلیٹ  یا چنے  وغیرہ  تقسیم  کر  دیتے  ہیں  یہ پڑ ھنا  اور ثوا ب  ان  کے نا م  کر نا  جا ئز  ہے ؟


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة الله وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

قرآن  مجید  کو پڑ ھوا کر  ایصا ل  ثوا ب  کا طریقہ  کا ر کتا ب   و سنت  اور سلف  صا لحین  کے عمل  سے ثابت  نہیں  ہے نبی اکرم  صلی اللہ علیہ وسلم  کا ارشا د  گرا می ہے :

« من احدث فی امرنا ھذا ما لیس منه فھو رد » انظر الرقم المسلسل (2)

یعنی'' جوکوئی دین میں اضا فہ کرتا ہے وہ مردود ہے۔''

فقہا ء  شا فعیہ  اور حنفیہ  نے بھی  عمل  ہذا  کو مکرو ہ  بد عت لکھا ہے  مو لا نا  عبد الحق  حنفی  دہلو ی  فر ما  تے ہیں : و عادت  بنود  کہ برا  ئے  میت  شو ند  قرآن  خو انند  و ختما ت  خو نند  بر سو گور  نہ غیرآں  ایں  مجمو عہ  بدعت  است (سلف  کی)  یہ عا دت  نہ تھی  کہ وہ  میت  کے لیے  قرآنی  اور دیگر  ختموں  کا اہتمام  کر یں  نہ کسی  اور  جگہ    یہ تما م  چیز یں  بدعت  ہیں  اور الشیخ علی  المتقی  حنفی  صا حب " کنز  العما ل  " نے کہا  ہے :

'' الاجتماع للقراءة بالقرآن علي الميت بالتخصيص في المقبرة اوالمسجد او البيت بدعة مذمومة ’’

یعنی " میت  پر قر آن  خوا نی  کے لیے  با لخصوص قبرستان یا مسجد یا گھر میں اجتماع قابل مذمت بدعت ہے۔''

المجدد نے ''سفر اسعادۃ '' میں لکھا ہے۔

’’ ولم تكن العادة ان يجتمعوا للميت ويقرا له القرآن ويختموه عند قبره ولا في مكان اخر وهذا المجموع بدعة مكروهة ’’

یعنی " سلف  کی عا دت  نہیں تھی  کہ  جمع  ہو کر  میت  کے لیے  قرآن  خوانی  کر کے  قرآن   ختم کر تے  ہوں  نہ قبر  کے پا س  اور نہ  کسی  دوسری  جگہ ۔یہ اجتما ع  مکروہ  بد عت  ہے ۔"

ھذا ما عندي واللہ اعلم بالصواب

فتاویٰ ثنائیہ مدنیہ

ج1ص574

محدث فتویٰ

ماخذ:مستند کتب فتاویٰ