سرچ انجن کی نوعیت:

تلاش کی نوعیت:

تلاش کی جگہ:

(271) ’’ریارِ حبیبﷺ‘‘ جانے کی دعا کرنا

  • 12993
  • تاریخ اشاعت : 2024-04-24
  • مشاہدات : 875

سوال

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بعض حضرا ت  دعا  میں یہ الفا ظ  کہتے ہیں  اے  خدا !  مجھے  دیارحبیب صلی اللہ علیہ وسلم   جا نے کی تو  فیق  عطا فر ما ۔

(1)اس سلسلہ  میں قرآن  و حدیث  کی رو شنی  میں وضا حت  فر دیں کیا اس  کا تعلق  نیت  سے ہے ؟

(2)ایصال ثواب  کی شریعت   میں کیا  حیثیت ہے ؟ خصوصی  طو ر  پر کیا  قرآن  مجید  پڑھ  کر ثواب  پہنچا یا جا  سکتا ہے ؟


الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال

وعلیکم السلام ورحمة الله وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد!

ظاہر  ہے کہ ایک  مو من  مسلما ن  کا اس دعا  سے مقصود  اور  مطمع ءنظر  حج  عمرہ بیت اللہ  اور مسجد  نبوی  صلی اللہ علیہ وسلم  میں عبا دت  کی لذتوں  سے محفوظ  ہو نا ہی ہو گا  مسجد نبوی  صلی اللہ علیہ وسلم  کے  با لتبع  اگر  روضہ  اطہر  کی زیا رت  کی نیت  بھی  ہو تو  کو ئی  حر ج  نہیں مستقلاً با لا رادہ صرف  اس لیے  رخت  سفر با ند ھنا  غیر  درست  فعل  ہے  حدیث  میں ہے ۔

« لا  تشد الرحال الا الي ثلاثة مساجد »انظر الرقم المسلسل

(2)میت  کو ثواب  پہنچا نے کا  بہترین طر یقہ متوفی  کے لیے  دعا ئے  مغفرت  ہے  قرآن  مجید  میں ہے ۔

﴿رَ‌بَّنَا اغفِر‌ لَنا وَلِإِخوٰنِنَا الَّذينَ سَبَقونا بِالإيمـٰنِ وَلا تَجعَل فى قُلوبِنا غِلًّا لِلَّذينَ ءامَنوا رَ‌بَّنا إِنَّكَ رَ‌ءوفٌ رَ‌حيمٌ ﴿١٠﴾... سورة الحشر

یا پھر  صدقہ  خیرا ت  اور قر با نی  وغیرہ  کر نا  یا اس کی  طرف  سے حج  بدل  ہے  با ختلا ف  المذاہب  اور جہا ں  تک  تعلق  ہے  زیر  نظر  مسئلہ  کا اس  میں مرو جہ  طر یق  سے اجتما عی  شکل  میں  قرآءت قرآن  نا جا ئز  ہے  کیو نکہ  کتاب و سنت اور اقوال  سلف  میں اس کا ثبوت   نا پید  ہے صحیح  حدیث  میں ہے :

« من احدث فی امرنا هذا ما لیس منه فهو رد » انظر الرقم المسلسل

یعنی " جو  دین  میں نیا کا م  کر تا ہے وہ  مردود ہے ۔''

البتہ  کوئی قریبی  عزیز  دوست  یا اولا د  وغیرہ  پڑھے  یا کو ئی  اور کا ر خیر  کرے  ۔ اس میں  مر حو م  (ان شا ء  اللہ ) حصہ  دار  ہے قرآن  مجید میں ہے ۔

﴿وَأَن لَيسَ لِلإِنسـٰنِ إِلّا ما سَعىٰ ﴿٣٩﴾... سورة النجم

آیت  ہذا  سے وجہ  استدا لا ل  یہ ہے  کہ مکسوب  اس  کی  کا و ش  اور محنت  کا ثمرہے ۔

ھذا ما عندي واللہ اعلم بالصواب

فتاویٰ ثنائیہ مدنیہ

ج1ص570

محدث فتویٰ

ماخذ:مستند کتب فتاویٰ